lördag 18 december 2010

I WOULD DIE FOR YOU

Jag har haft en jättemysig dag med mamma och lillasyster idag. Jag och mamma körde först ut till Lödde, till Stadium Outlet, men jag hittade inget förutom 3 sportbehå:ar, välbehövligt!! Sen åkte vi till Kävlinge och hämtade Ida och sen åkte vi ut till Nova och fikade. Sen letade Ida julklappar hela dagen och ja, hon hittade en massa. Det gjorde jag också men det känns inte som det är läge att köpa nya kläder nu haha! Jag har fått bestämt vad jag ska göra på nyår idag också, men mer om det längre fram. Jag funderar på vad mamma kommer ge oss i julklapp, igår beskrev hon det som "det är inte direkt en sak, och det kommer inte bli så många paket denna julen, men ni kommer bli väldigt väldigt glada...". Ida är naiv och tror att de är en resa till Thailand haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar