onsdag 8 december 2010

DECISION DONE!

Nu har jag bestämt mig, verkligen bestämt mig!
Nästa sommar, 2011, kommer jag inte tillbringa i Sverige. Det finns sjukt mycket saker jag kommer missa här hemma under en hel sommar, men jag kommer ta studenten, sen vill jag göra något. Turkiet saknar jag varje jäkla dag (och nej, inte bara Alex), verkligen! Johanna och jag har klickat så himla bra och det känns som vi har känt varandra hur länge som helst. Vi håller på att leta lägenhet och vi ska jobba med samma sak, en trygghet! Inget är bestämt när, var eller hur, men det kommer bli av. Det kommer bli sjukt kul, sjukt jobbigt, sjukt mysigt och på tok för mycket alkohol nästa sommar, om jag känner Alanya rätt!
Nu ska jag platta håret och sova, imorgon är det en STOR dag! Och snart är de ju faktiskt lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar