måndag 29 november 2010

WAKE UP CALL

Idag lyckades jag lura min kära vän Daniella, och jag höll på att dö när hon ringde och skällde ut mig haha. Jag anmälde henne igår till NRJ Wake Up Call, och idag ringde Knappen och Hakim upp från NRJ och berättade hur dom tänkte lura henne, jag började gapskratta redan i telefonen när dom ringde haha! En timme senare får jag ett sms av Danni där det står "asså för i helvete fanny, jag har fan blivit GRUNDLURAD! detta ska du fan få sota för!" och efter de ringde hon och berättade allting, jag kunde inget mer än att skratta haha! Jag tänker inte säga vad det handlar om men det är galet kul, och förmodligen kommer dom spela det på radion nån dag i veckan. Klippet kommer komma upp på hemsidan och jag kommer självklart länka till det så ni kan lyssna! Annars har jag haft en jättemysig dag med god mat, tårta, lussebullar, te och julmust. Nu är jag så kissig så jag sprängs snart så jag måste springa till toan! godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar