fredag 26 november 2010

SPINNIN' LIKE A JOJO

Det va inte alls tänk att jag skulle göra ett inlägg med en deppig låt, men jag va bara tvungen för den är så himla fin och jag har älskar den låten länge! "Against all odds" men Mariah Carey och Westlife (inte orginal men min favorit) och nu hittar den här! Jag har tillbringat hela kvällen hos Danni med Idol och lite Ben&Jerry's, underbart! Jag måste bara berätta en rolig sak. Inne på Espresso House tidigare idag så sitter jag, Danni, Mathilda, Maria och Sabina och snackar som vanligt, så helt plötsligt lutar sig Danni bak och börjar klia sig nonchalant i håret, jättemycket! Så utbrister hon jättehögt "asså har jag löss i håret eller!?" och alla vänder sig om och kollar på henne och vi andra bara dör! Den kommentaren kommer leva länge haha! Jag har haft en jättebra dag, allt känns bra nu!


Godnatt mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar