lördag 13 november 2010

SOM EN FÖRSTA GÅNG

Jag har haft en jättemysig kväll, och jag måste jobba tillsammans med världens härligaste tjejer, bokstavligt talat! Jag saknar faktiskt att jobba så mycket som jag gjorde i sommras, även om det inte va så kul när det va 30 grader ute och 27 grader inne i butiken, men vi hade kul! Senaste gången jag jobbade va samma dag som jag skulle iväg till Turkiet, jag åkte på natten. Det va så skönt att gå från jobbet då, efter en period med bara skola, jobb, skola, jobb, skola och jobb. Men jag visste, att eftersom jag hade jobbat så mycket, så kunde jag åka iväg till Turkiet. Det var innan ett nytt kapitel i mitt liv, för allting har förändrats sen jag kom hem, och jag tror jag gillar det. Imorgon ska jag träna eftersom det verkligen inte har prioriterats denna veckan, och det kryper i hela min kropp, jag är van vid att träna 4 gånger i veckan. På kvällen ska jag träffa min favorit!

puss, ni är fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar