lördag 27 november 2010

PERFECTLY IMPERFECT

Jag är inte på jätteglatt humör idag har jag kommit på. Jag har nästan bara hållt på med mitt projektarbete så jag är trött och gnällig. Jag sov någ förlänge idag också, fast nu låter jag som mamma haha! Jag har i alla fall kommit en bra bit på vägen, känns det som. Ska boka in ett handledarmöte med min handledare på måndag, behöver hennes hjälp lite. Jag vill bara att detta ska bli klart, jag är redan trött på det! Här kommer i alla fall en bra låt jag hittade innan...
Imperfect - Stone Sour, fin!
"whats the sence in anything,
when what they say is wrong
whats the sence in anything,
it's just one more goodbye
what do you wanna hear?
do you wanna know how many times,
i tore myself apart cause you're not here?
and what do you wanna know?
does it makes you feel alive,
i hade to die to finally let you go"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar