söndag 7 november 2010

PAINFULL

Jag är sjukt trött idag och har så fruktansvärt ont i min ena fot, och jag sov till nästan halv två, lovely! Jag måste bara berätta om min dröm inatt. Jag drömde att mina föräldrar hade köpt ett hus till mig som låg mitT ute i skogen, mitt i ingenstans, och helt plötsligt så bodde jag granne med Johanna. I alla fall, utanpå så såg huset ut som om det skulle trilla ihopa när som helst, men innuti var det jättefint och mysigt. Och en kväll så skulle vi spela bränboll i mitt sovrum som var jättelitet, men plötsligt så var det jättestort, och en kväll skulle jag och mina kompisar kolla på skräckfilm i 3D i min säng, och då hade vi stängt in alla våra föräldrar i ett annat rum. Och så hade jag 100 skor som jag höll på att ställa iordning i hallen, sen vaknade jag haha! Nu ska jag gå och lämna tillbaka filmer till mamma. pusshaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar