fredag 19 november 2010

MORE THAN LIFE

Jag måste berätta om en jätteobehaglig dröm jag hade inatt. Jag drömde att jag var hemma hos pappa, i Kävlinge. Så gick jag ut en runda, jag hade höga skor på mig. Så va jag ute en timme och gick, så dödade jag tre människor, och när jag kom hem så insåg jag vad jag hade gjort och att dom skulle komma på att det var jag som hade gjort det. Det som var mest obehagligt var att det verkligen kändes som att drömmen var sann, jag trodde verkligen att det hände på riktigt, och jag hade sån klump i magen. Och de va så himla skönt att vakna imorse! Jag drömde att jag hade uppkörning också, och jag hade panik inför det. Måste kolla sen vad det betyder när man drömmer att man dödar någon. Nu ska jag gå ut med balle, skriva klart min artikel och plugga körkortsteori! Jag funderar på att byta design på bloggen?


"varför hatar du mig när jag bara visar dig kärlek?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar