måndag 15 november 2010

Jag måste bara berätta om en äcklig sak som hände. På yogan, så finns det en övning där man ska ligga på sidan och lägga över motsatta sidans knä till andra sidan, och sen sträka ut armen snett uppåt (svårt att förklara men det är inte svårt) och den tjejen/tanten som hade sin yogamatta bakom min hade så sjukt äckliga fötter, och jag har lite fobi för äckliga fötter. Det är en sak om dom är fräscha och såhär, men inte helt torra och svarta. Och det var dom. Så i alla fall, då hade hon sin fot utsträck bakom mig och jag skulle lägga ut min arm snett bakom mig, DÅ NUDDAR JAG HENNES ÄCKLIGA FOT MED MIN HAND!? Jag blev rädd. Nåja, annars gick yogan bra, förutom att jag sträckte mitt ben, jätteskönt, verkligen. Jag ska faktiskt snart gå och lägga mig, jag är jättetrött! puss
"du gör mig besviken, varje dag. men jag vill inte sluta hoppas"

2 kommentarer: