torsdag 18 november 2010

Jag måste bara berätta hur sjukt korkad och lättlurad min kusin är, hon sa att hon hade ont i magen..
Jag: du kanske har blivit bajsförgiftad? de blev jag när jag va liten, jättehemskt...
Hon: bajsförgiftad? :O
Jag: ja, visste du inte att man kan bli de?
Hon: nej?
Jag: de är om man bajsar så kommer inte allt ut och så lägger de sig i vecken i tarmarna och blir gammalt och släpper ifrån sig massa bakterier och så får man ont i magen och sånt..
Hon: ehh nej asså allt har nog kommit ut, annars blir jag chockad!
Jag: men de kan lägga sig i vecken, tarmarna är ju veckade, och då märker du inte de.. och då typ möglar de och blir hårt sen när de väl kommer ut så gör de jätteont :(
Hon: men va? usch, tänk om jag har bajs i mig, jag måste gå och spola in vatten :O
Jag: men de hjälper inte :( asså de bara ligger där och möglar sen blir de jättehårt och de känns som stenar när de kommer ut.. de är ju inte farligt, de gör bara ont på grund av bakterierna..
Hon: men jag vill inte ha bakterier i mitt bajs heller?
Jag: men de blir så, asså man kan inte hjälpa de, men på vissa bara blir de så..
Hon: jag kommer snart börja gråta, eller ska jag ringa akuten...
Jag: HAHAHAHAH, du är så JÄVLA korkad, tror du på allt jag säger?
Hon: kan man inte få de? :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar