tisdag 9 november 2010

I LIKE YOU, I LOVE YOU

Sådär, där har ni en bättre bild på min tattuering. Jag är jättenöjd och jag älskar den! Det betyder "jag älskar dig" på turkiska, och varför jag valde att skriva just det är för att jag tycker det är det finaste språket att säga "jag älskar dig på". Om min dag finns det inte jättemycket att säga förutom att jag har varit i skolan och haft körlektion. När jag sa i skolan att jag vill åka till Alanya och jobba i sommar så sa tjejerna direkt "Du kommer gifta dig med en turk Fanny, sen kommer du bli muslim och skaffa 10 barn, vi känner dig!" haha. Körlektion gick bra, jag hade stadskörning och jag höll mig ovanligt lugn för att köra bland jättemycket bilar. Ikväll så har jag bara tagit det lugnt framför datorn. Fixat mina naglar, pratat strunt med Melissa, pratat lite med en av dom tjejerna som jag börjat prata med som också vill åka till Alanya och jobba, men inte vill åka själv precis som jag, och pratat videosamtal med Alex på msn. Nu är jag glad! godnatt

1 kommentar:

  1. så sjukt fin tatuering :) älskar turkiska! kollade runt lite på din blogg, ska du jobba i turkeit i sommar? :)

    SvaraRadera