onsdag 20 oktober 2010

SEE YOU AS THE ONE I LOVE

Jag vaknade på väldigt dåligt humör idag, vilket sedan resulterade i att mitt hår blev fult och att jag inte hade något att ta på mig. Sedan blev det inte bättre av att mina havrekuddar va slut, som jag nästan alltid äter till frukost. Dock blev det bättre när jag kom till skolan och jag och mina fina tjejer gick upp en runda till stan! Vad har jag annars gjort idag? Jag har börjat på min projektplan, vatt och tränat och ätit godis. Det där sista kompletterar varandra, det var det som va meningen haha. Förresten gick det jag skulle göra igår väldigt bra, om 3 veckor är det klart och jag kan INTE vänta! Nu ska jag krypa ner i sängen för jag är slut efter spinningen..

Är det bara jag som tycker spinning är avstressande? (vuxenpoäng för det ordet!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar