torsdag 7 oktober 2010

LET ME BACK, PLEASE?

Fredag. Idag var vi ute med en båt, och det va... gungigt!
Tisdag. Jag efter måndagsutgången, väääldigt trött efter dagen, kvällen och natten haha!

Måndagkväll/natt. Danni hemma hos Alex efter en extremt sjuk kväll på stranden med två jobbiga killar, en kåt 14-årig och en knäpp utgång. Eller ja, i alla fall för Danni haha!

Måndag. Danni nördar sig på stranden, jag va inte mycket bättre!

Söndag. Detta va första kvällen, jag hade jätte svårt att äta..

Jag är ledsen att bilderna kommer i fel ordning, och för att det är så lite, men det verkar som att det bara går att lägga upp 5 bilder per inlägg, väldigt dåligt tycker jag då jag har väldigt många bilder att visa. Bilderna går alltså nerifrån och upp, bilden på mig längst ner är på mig första kvällen, ja, ni fattar! Nu ska jag plugga, as usual! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar