måndag 25 oktober 2010

KAOS

Jag sitter och äter start med mjölk, en favorit för min del, och funderar på var jag ska börja att berätta om min kaotiska dag? Jag kan börja med att säga att det va längesen jag gjorde något såhär klantigt! På lunchen idag stack jag upp till stan för att se om jag hittade skorna jag visade bild på här igår, och det gjorde jag, och dom satt bra så jag köpt dom! Så satte jag mig på bussen påvägen tillbaka till skolan och satte påsen med skor bredvid mig, och då tänkte jag "nu får jag inte glömma påsen när jag går av" och vad händer? Jo, precis när jag går av bussen, vänder jag mig om och ser bussen köra iväg, och precis då går de upp för mig "FAN! SKORNA PÅ BUSSEN!" Jag glömde alltså dom på bussen. Så jag fick ringa skånetrafiken och fråga vad jag skulle göra och 1,5 timme senare åkte jag bort till Värnhem och där stod en vänlig busschafför och väntade med mina skor. Dom skorna ska fan bäras med ära nu alltså haha!
_______________________________
jag har gått vilse på en väg som bara leder åt två håll, det ena eller det andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar