torsdag 14 oktober 2010

JUST DO IT!

Tänkte först säga sorry för att det inte blev några inlägg igår, men om jag ska va ärlig så glömde jag det haha. Trogen bloggare jag är! Sen tänkte jag säga att denna dagen började inte bra, jag vaknade en halvtimme innan jag skulle cykla till stationen, EN HALVTIMME!? Ni som känner mig vet vad det innebär! Sen kom jag till stationen, träffade Johanna och satte mig på tåget, SEN när vi kom till Malmö hann vi inte med bussen till skolan så vi gick i regnet, jag som hade mitt hår nersläppt för en gångs skull.. Och så har vi haft naturprov som inte alls gick bra! Och nu krånglar mitt tangentbord så det tar hundra år att skriva detta! SÅ, nu har jag fått klaga av mig lite, det behövdes :)

Skriver något roligare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar