onsdag 27 oktober 2010

Hej alla glada! Ni som är sura, hej till er också, men nu hoppas jag inte att jag har några sura läsare här på min blogg! Jag har haft en kort dag i skolan, en lektion. Ja, min skola är väldigt bra. Och den blir ännu bättre av att vi har tacos till lunch imorgon, awsome! Imorgon har vi fotografering, är detta inte väldigt sent? Slutet av oktober? Nåja, jag tänker i alla fall ha en brun tröja, ett par mörka jeans, silvriga smycken och skor vet jag inte. Jag har en konstig känsla av att jag kommer få sitta ner på klassfotot imorgon, hade varit lite kul eftersom jag aldrig fått göra det och detta är mitt sista klassfoto nånsin! Nu ska jag platta håret och måla naglarna, skämmer bort er med en "dagens outfit" puss och sov gott!

leggings - gina tricot
vita tygskor - dna
vit tröja - hm
svart skinnjacka - carlings
olivgrön halsduk - gina tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar