lördag 4 september 2010

NOT THE RIGHT MOMENT

Ibland går allting bara helt fel och rakt upp och ner? Kan man säga så? I alla fall så va detta det sista jag ville! Och sen tänkte jag be så hemskt mycket om ursäkt för att jag vatt så dålig med att skriva denna veckan men jag har varit lite halvsjuk och knappt gjort något så jag har inte haft jättestor inspiration då va! Jag kan i alla fall säga att jag har kommit igång med skolan och de känns bra, och jag har jobbat lite, det känns väll också helt okej! Jag har jobbat idag också, och det är helt okej att få nästan 1000 kr för att stå i en sval källare och skriva siffror på små lappar, vika kläder och samtidigt kunna lyssna på musik i sin iphone i sex timmar :)

PUSS tilbringar kvällen och natten hos Nathalie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar