måndag 20 september 2010

FALLING EVERY DAY

Det var ett tag sen jag skrev nu så jag tyckte det var dags. Jag har tänkt lite, och jag vet inte om det är lönt att jag har kvar min blogg eftersom jag inte skriver så ofta längre, och det är inte direkt så att jag känner att jag "måste" skriva. Jag har klarat mig ganska bra dom senaste dagarna... Idag är det måndag och det har regnat hela dagen. Jag har egentligen yoga idag men när jag kom hem och hade byttat om så kände jag bara att nej, jag orkar fan inte idag! Så jag struntade i det och började fixa lite småsaker till lördag, JAG ÅKER då!! Sen kom mamma hem så gjorde vi pannkakor och nu har jag bara legat i soffan hela kvällen. Detta blev väll ett bra sista inlägg?

Nej jag skojade bara, jag skriver nog igen! PUSS

2 kommentarer:

  1. FORTSÄTT BLOGGA!!
    Jag älskar din blogg!! Den går jag in och kollar på varje dag och varje gång jag ser att du har skrivit något blir jag lika glad!!
    Vet inte vad jag ska göra om du sluta blogga:'(
    Sofia, din flitiga bloggläsare

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Sofia! Tycker om din blogg, puss!/Carro

    SvaraRadera