söndag 12 september 2010

BROKEN ROAD LED ME TO YOU

Som jag sa skulle det inte bli mycket bloggande på ett tag och nej, det har det inte blivit heller. Inte för att jag inte har haft tid utan för att jag inte har velat helt enkelt. Vi har satt igång med projektarbete i skolan och jag har ångest som fan, jag har ingen aning om vad jag vill göra om min och Johannas idé inte funkar. Jag drömde inatt att jag hade en jättebra idé men när jag vaknade insåg jag att den inte funkar.. Jag är lite inne på att ha som projektarbete att ta körkort, men kul om man inte klara det då liksom? Jag vill också be till Gud att dessa två veckor går fort, för om exakt två veckor befinner jag mig påväg till Alanya och jag vill aldrig åka hem därifrån igen!

Puss, vi hörs nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar