fredag 27 augusti 2010

OCH DÄR.....

... BRÖT JAG MITT GODISLÖFTE! Som ni kanske minns slog jag vad med mig själv för ca. 1,5 månad sen att jag inte skulle äta godis, glass, kakor eller dricka saft eller läsk. Det där med saft höll inte jättelänge eftersom pappa har världens godaste saft hemma. Sen kom glass och tog över mig men jag har nog bara ätit en glass sen jag sa de om jag ska va helt ärlig, och kakor? Ja, är man kakmonster så är man. Men så har jag hela tiden tänkt att jag ska INTE äta godis bara för att jag ska klara av att i alla fall hålla en del av löftet, men ikväll gick de inte mer. Så nu blir de alltså inte världens största godispåse på flyget ner till Turkiet. Men, nu tänker jag såhär istället: igår va det exakt en månad kvar, och om jag nu klarar att inte ätit glass, godis, kakor, dricka läsk eller saft på hela den månaden så kan jag ju faktiskt köpa världen största godispåse endån? Kanske.. Det är tur att man kan kompromissa med sig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar