fredag 2 juli 2010

PAUS?

Jag har tänkt lite, och jag vet inte riktigt om jag kommer blogga riktigt lika mycket under sommaren, så jag kanske ska ta en "bloggpaus"? Fast samtidigt känns det som att om jag gör det så kommer jag inte fortsätta efter sommaren, och jag tycker ju det är kul att blogga? Och sen är det ju under sommaren sen det händer lite saker? Nej Fanny, det va nog ingen bra idé! Men jag kanske kommer blogga lite mindre.. Jag har just suttit och kollat på resor till hösten, jag och Danni har bestämt att vi ska åka någonstans och först pratade vi om Mallorca på höstlovet men det är lågsäsong där då och inte jättevarmt, och nu har jag hittat en resa till Alanya i slutet av sepember för 3200 kr och då är de fortfarande ca. 30 grader varmt där.. Om Danni går med på det kommer jag skutta av glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar