måndag 5 juli 2010

A BOTTLE OF WINE

Jag hatar när man vaknar på morgonen och tänker att man ska sova bara 10 minuter till och sen vaknar man med ett ryck och tänker "shit, vad är klockan!?" och så inser man att man har försovit sig... Precis så var det imorse. Jag skulle börja jobba 8.30 och skulle gå upp 07.00, och när klockan vad 06.50 tänkte jag att jag sover 10 minuter till, sen vaknade jag 08.02 och märkte att jag hde försovit mig.. Jag kan säga att jag flög upp ur sängen och jag har nog aldrig lyckats sminka mig, fixa håret, torktumla ett par jeansshorts och äta frukost på 20 minuter. Tur att jag bara har 50 meter till mitt jobb. I vilket fall som helst så kommer Nathalie om en timme ungefär och vi ska kanske grilla på stranden eller äta hemma hos mig och sen äta glass i västra hamnen..

Blir inga mer inlägg idag, ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar