måndag 5 april 2010

Virus !

Godmorgon! Fick en trevlig liten överraskning imorse när jag vaknade och satte på datan, VIRUS! Jippie! Eller jag är inte säker, men det ser lite mystiskt ut, ska fråga pappsen om det, han vet sånt. Inatt så drömde jag att jag hade en lite hund, som bara va min, och den va så sjuuuukt gullig. Tänk er typ lika liten som ett marsvin, och så kritvit. När jag vaknade fattade jag att de bara va en dröm, tyvärr. Men jaha, det är ju jättetråkigt väder ute, jag som hade tänkt gå nu på förmiddan, men de blir nog inget med de tror jag, det spöregnar ute. Så vad ska jag göra idag då? Jag ska faktiskt på bio. Det är nått sånt här att pappas jobb har hyrt hela sf i lund, eller jag tror de va hela, så alla som jobbar där får ta dit sina familjer. Draktränaren tror jag filmen hette, jag vet inte vilken de är så vi får väll se om den är bra eller inte. Nu ska jag hoppa in i duschen, skriver något senare :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar