torsdag 8 april 2010

Nr. 100

Hör och häpna men detta är mitt inlägg nummer 100. Lite kul är de faktiskt att jag klarat att hålla igång bloggen, nu tycker jag att de är kul att skriva. Även fast jag inte har "riktat in mig" på något speciellt så har de gått bra endån. Fast idag har jag bestämt mig för att jag ska börja med dagens bästa och dagens sämsta igen, och så kommer de ju faktikt bli så att jag ska videoblogga minst en gång i veckan. Tror det kommer en videoblogg imorgon. Men nu över till något annat. Måste säga att jag älskar vädret och jag blir sjukt glad av det. Har till och med kunnat ha min jeansjacka idag, och jag har inte frysit. Toppen. Fick också reda på idag att historian inte är förrens vecka 16 vilket var en sjukt stor lättnad, va jättestressad för det.
Nej, nu ska jag ringa pappsen och se om mina nya linser har kommit sen ska jag plugga spanska och engelska. Jippie!


Vi hörs senare mina fina vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar