tisdag 6 april 2010

Knäppa kompisar!

Haha, måste bara berätta om idag i skolan, jag frågade Johanna hur mycket en pool rymmen, så kom vi in på något annat om 10 liter, och de slutade med denna konversationen:

Mikaela: "Asså 10 liter är typ ett badkar...?"
Johanna: "Ett badkar rymmer 200 liter Mikaela!!"
Mikaela: "Jaha.."
Jag: "HAHAHAH!!!" (jag dog lite)


I alla fall, det har faktiskt vatt en jättebra dag trots allt. Jag har vatt i skolan, skrattat massa, pluggat lite, vatt ute och powerwalkat, solat och nu ligger jag i soffan och kollar på House. Imorgon är de kort dag sen ska jag sitta kvar och plugga lite med Mikaela och Alessandra. Ska nog gå imorgon också, hinner inte åka till gymmet. Nej, nu ska jag kolla på House sen hoppa in i duschen sen sova!

Puss, och godnatt alla! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar