söndag 4 april 2010

Hej bloggen!


Nu är det såhär att jag kommer tydligen göra en videoblogg minst en gång i veckan nu framöver eftersom min söta vän Nathalie också skaffat en blogg, och det va mitt villkor att videoblogga minst en gång i veckan om hon skaffade ne blogg. Så jaja, nu får jag väll göra det haha! Men det ska nog gå bra. Vad har jag gjort idag då? Ja har faktiskt gjort en del. Jag har vatt på Center Syd med pappsen och fixat nya linser till mig. Och så har jag övningskört, det gick faktiskt skitbra idag. Och så har jag vatt hos farmor och farfar snabbt för pappa skulle hämta något. Så nu sitter jag här bara och äter godis (som vanligt). Nej, DET ÄR FAKTISKT PÅSK!! :) Nu ska jag försöka leta upp nya blåa linser på internet som inte är sjuktligt dyra.


Puss!

ps. bilden är från igår hos farmor och farfar! ds.

1 kommentar:

  1. Sötnos:) du får lära mig hur man gör så att man kan trycka på namnet;)<3

    SvaraRadera