lördag 3 april 2010

Gårdagens outfit haha!


Ja, gårdagens outfit! Jag och Danni va ju på slagt igår vilket jag helt glömde bort att berätta om, kunde jag ju gjort i min videoblogg som nu blev så bra! Nej, men flera gymnasieskolar i Malmö hade typ anordnat en stor fest på slagthuset för vem som helst som hade biljett, så vi stack dit! Nu i efterhand kan man ju kanske ångra att man köpte biljett för 120 kr som innebar 1,5 timmes köande, massa fjortisar, dålig musik och utlänningar. Så nej, det va ju inte över förväntningarna, men vi dansade kanske 1,5 timme eller nått endån. Det blir ju vad man gör det till! Så nu idag har jag sovit ganska länge och ätit frukost bara. Ska hem till farmor och farfar om en stund och måla ägg haha. Gammal tradition. Sen får vi väll se vad kvällen har att bjuda på. Sen hoppas jag att du gör en blogg också NATHALIE haha. För er som inte vet så är Nathalie en av mina bästa och knäppaste vänner, och jag har gett henne ett litet villkor.
Puss, skriver något senare!

1 kommentar:

  1. Hahahah, jaja det kommer ska bara få lite kläm på det ;)!! NATHALIE

    SvaraRadera