torsdag 1 april 2010

Börja videoblogga?


Jag + en cam = cpbilder (förresten, varje gång jag gör den minen mot Mikaela säger hon att jag ser ut att ha Downsyndrom haha)
Fick önskemål om att börja videoblogga innan haha? Låter ju spännande, jag hade nog inte kunnat hålla mig för skratt riktigt haha. Men okej, jag ska försöka göra en imorgon Nathalie om jag får tid, bara för din skull. Min dag då? Jo, pappsen fyller år idag, 44 år, grattis till honom! Så idag har vi vatt i Malmö och haft de mysigt och gått runt och kollat lite sen åt vi på Jensens och fy va gott de va! Och nu har vi bara tatt de lugnt. Ganska skönt med tanke på att imorogn händer de grajor haha! Men mer om det imorgon. Nu ska jag lägga mig och kolla på gårdagens Andra Avenyn-avsnitt, de ryktas ju att de är Kim som är den skyldige, mohaha, men jag vet inte! Nej, imorgon skriver jag något när jag vaknar och förmodligen kommer det ett videoklipp hahah!


Sovgott! :)

1 kommentar: