söndag 7 mars 2010

Sjuk kväll igår!

Haha, enda inlägget idag, det har sina anledningar! Jag har inte vatt på typp direkt idag om man säger så, men igårkväll hade jag SJUKT kul, och det antar jag att alla andra hade också haha! Danni lyckades rätt bra med allting om man säger så, och hon försvann rätt tidigt haha! Idag har jag bara gjort ingenting förutom att gått en långis med Alfons och pluggat matte, har prov imorgon! 8.20! Jippie, men det känns som jag kan det hyfsat bra, men så känns det ju alltid, menmen!
Nu tänkte jag faktiskt krypa ner i sängen, är jättetrött trots att vi sov till tolv (?) idag!
Nej, vi hörs imorgon när jag kommer hem! Eftersom jag varit dålig på dagens bästa och sämsta så kommer det nu (kombinerat från igår och idag)


Gårdagens bästa: Danni när hon såg att hon fått en Thomas sabo berlock och skrek "neeej, det är till min sån Ben&Jerry" hahaha, hon va inte nykter!
Dagens sämsta: seg i kroppen (läs bakfylla)


Godnatt ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar