onsdag 31 mars 2010

Mysdag på stan!


Sorry för dåligt bloggand idag men eftersom jag har vatt med Danni både igårkväll och hela dan idag så har jag inte direkt prioriterat bloggandet. I vilket fall som helst så har vi haft en jättemysig dag. Började dan med att gå och sola faktiskt, jätteskönt och sen fixade vi oss och sånt. Sen har vi haft en hel dag på stan, och jag har köpt lite nya saker, det på bilden ovan. En svart figursydd klänning med "volanger" fast inte volanger, den är jättefin i vilket fall som helst. Sen en ljusrosa/beige lite lös tröja och ett vitt linne med ett peace-märke på. Även en svart keps som jag ska lämna tillbaka för den va förliten haha. För övrig har vi haft en väldigt bra dag, och jag träffade Nathalie också, det va kul. Vi träffas allt för sällan tycker jag, vi måste bli bättre på det !

Nu ska jag duscha, sen ska jag bara ta de lugnt framför tvn ikväll, och kolla klart på New Moon när jag går och lägger mig :)


Puss på er, hoppas ni också har haft en bra dag!

1 kommentar:

  1. Tyckte det var kul att träffa dig med min kära:)
    Saknar dig varje dag!<3
    Tycker att du kan börja videoblogga:)

    NATHALIE

    SvaraRadera