måndag 29 mars 2010

lov!

På ett sätt är de skönt att de är lov, på ett sätt inte!
Idag har jag i alla fall tränat med Danni sen stannade hon här hos mig en stund. Hon har tydligen fina planer för sommaren haha. Sjukt vad jag längtar till sommaren och denna sommaren kommer bli så sjukt bra. Så sjukt bra! Jag har inget mer planerat för idag, ska fråga pappa om vi kan åka och handla mat så kan jag kolla på skor, har fått nått sorts skobehov känner jag! Men går inte min plan igenom så ska jag bara ta de lugnt. Imorgon ska jag gå (läs powerwalka) på morgen, sen ska jag in till malmö och fixa mina inlägg med mamma eller pappa, och sen kolla på glasögon med mamma. Sen kommer Danni på kvällen så ska vi sola och lite så, mysigt! På onsdag ska vi till källaren och sen käka i stan! Toppen!


ögongodis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar