söndag 14 mars 2010

Knasknas!

Hej alla knas!
Nu har jag pluggat färdigt och naglarna blir imorgon efter jobbet :) Just nu händer det så himla mycket och det är så jävla kul! Händer nästan något kul varje dag denna vecka, älskar att alltid ha något att göra. Till imorgon ska jag i alla fall ha bestämt om jag ska inrikta mig på något speciellt här i bloggen, och det lutar rätt mycket åt en "dagens fråga" varje dag! Men vi får se, jag får väll sova på saken.
Imorgon är det i alla fall skola och det är kort dag vilket är väldigt skönt. Jag hoppas på lika fint väder imrgon, är så mycket skönare att vakna på morgonen då, annars blir det så dystert på något sätt, eller vad tycker ni?
Nu ska jag packa upp väskorna som står på min säng, sen tvätta mig och sen sova, behöver va pigg till imorgon :)

Dagens bästa: det fina vädret :)
Dagens sämsta: den otroligt otrevliga tanten som kom och handlade av Ziizoo på jobbet idag!


Godnatt på er, hoppas ni sover gott! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar