lördag 20 mars 2010

Jag är...

... en rastlös människa har jag märkt! Jag klarar helt enkelt inte att bara gå hemma en hel dag och göra ingenting, det är sjukt men nej det går inte, jag blir på jättedåligt humör och får ont i huvudet! Vilket jag har nu, och så är jag lite småirriterad, och det är samma visa alltid när jag har gått hemma och gjort ingenting en hel dag. Hmm, tur att jag ska jobba nästa helg i alla fall och lovet ska jag fan se till att planera varje dag!! Tur att nästan alla inte åker iväg detta lovet som förra. Nej, jag skulle ju plugga idag och det har jag gjort lite, men inte mycket, för de va tråkigt! Ska hjälpa pappa med maten tänkte jag, hungrig är jag också.
Nej, nu har jag fått skriva av mig lite i alla fall!

Vi hörs senare, pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar