onsdag 3 mars 2010

Inte människa!

För ungefär en månad sen så va jag inte människa för en helg, men nu så mår jag mycket bättre! Tänkte bara säga att det är nog inte förrens något som man inte vill ska hända händer som man verkligen verkligen uppskattar allt man har runt omkring sig! Man har det mycket bättre än man tror!
Nej, till något helt annat. VÄRME! När jag kom hem idag och kollade på termometer i köket visade den minnsan 7,2 plus grader, och det är sol och klarblå himmel ute, hur skönt är inte det att våren är påväg? Nu kan man nästan använda skinnjackan utan att frysa, fast nu vill man plocka fram jeansjackan haha! Man är aldrig helt nöjd. Idag skulle jag tränat men påvägen till lund så tänkte jag igenom vad jag skulle plugga idag och det visade sig va väldigt mycket, så jag ska springa en runda sen! Imorgon blir det Nova med Danni efter skolan, vi har EN HEL DEL att prata om haha :) ska bli mysigt!
Nu ska jag fortsätta med min samhällsuppgift, lovar (faktiskti!!) att jag ska blogg sen igen :)

Pussar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar