fredag 5 mars 2010

Härlig dag!

Asså jag är så sämst på detta! Tur att jag bara har en blogg för skojs skull och inte för något annat, annars hade detta varit kört för längesen haha!
Till något annat! Det har vatt en riktigt lugn dag faktiskt, skönt! Däremot har det hänt en väldigt bra sak! Jag va på anställningsintervju i måndags i en liten butik som heter "Lucky Little Me", och det gick bra och så, men det kändes inte som att jag skulle få det för där hade vatt några andra tjejer också, men så ringde hon idag, och jag fick det :D skithärligt! (Y)

Och så har jag varit hos läkaren idag och kollat min fot! Det va väll både bra och dåligt! Det visade sig att jag har en senhinneinflamation och att främre delen och långa delen av foten, framvalvet och långvalvet hette det tydligen, är helt nedsjunket, och det ska det inte vara! Så jag måste skaffa inlägg och ha alltid, och så ska jag äta nån medicin, hjälper inte det så är det något annat och då måste den förmodligen opereras, men det hoppas jag verkligen inte!!
Nu ska jag gå och göra något annat! Vi hörs senare!

Pusshaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar