torsdag 25 mars 2010

Guuuud

vilken härlig dag jag har haft! Helt underbart. Det har varit riktigt varmt ute, det är vår nu, på riktigt. Så jävla skönt. Är det lika varmt imorgon ska jag ha min jeansjacka, kanske haha! I alla fall så hade jag och Danni en jättemysig dag på stan, och jag köpte två linnen och ett par armband :) Danni köpte lite mer som vanligt haha. Nu ikväll har jag gått en långis med Balle och pratat med Nicholas, och nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag. Fredag imorgon, jag älskar fredagar. Är det bara jag eller har alla en sån där speciell känsla varje fredag? Typ man är jätteglad hela tiden haha? Nej, nu ska jag lägga mig och sova, jag är rätt trött. Hinner jag så skriver jag något imorgonbitti :)

Puss, och sov sött! <3

jag mår bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar