måndag 15 mars 2010

Förlåt...

...för dåligt bloggande idag! Men idag har jag verkligen gjort nånting HELA tiden från att jag vaknade tills nu! Ikväll kommer jag somna riktigt gott! Ja, som sagt så har det hänt rätt mycket idag, jag har vatt i skolan, inget speciellt med det väll. Men efter skolan så stack jag till mitt nya jobb :) och jobbade :) Det gick faktiskt jättebra, och de va kul! Jag bland annat prismärka lite kläder, packa upp, vika och sortera lite! Och direkt efter jag jobbat så åkta jag och mamma och fixade mina naglar, äntligen! Dock blir dom kortare denna gången, så nu ska dom nog sitta haha :)
Nej, nu har jag varvat ner och duschat, så nu ska jag ringa Nicholas en stund sen sova, jag är dödstrött!


Sov gott ni också, ska försöka skriva imorgonbitti! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar