måndag 8 mars 2010

FAN !

Hur allting kan vändas så snabbt? Ja, jag vet faktiskt inte.. Dagen blev bättre med en runda på stan med lillasyster och lite nya klädköp, ett par sammetsleggings, en vit tröja och ett par solglasögon! Då va allt bra, brukar va så när man köpa nya grejor, men fan då! Nu är det lika pissigt igen!

Jävla dig, du går fan upp och ner! Jag pallar inte mer. Helt ärligt talat trodde jag att jag betydde mer för dig än så? Men nej, du sa att du inte hade tid med det där men nu är du på det igen! I fredags när vi hade pratat va allt som vanligt innan vår dumma grej, men nu har jag åkt tillbaka halva vägen igen. Kanske jävla mig med! Vet inte..

I alla fall, jag har skrvit klart hela min samhällsuppgift nu, så nu ska jag prata lite med min kusin som la till mig som vän på facebook igår, jag va helt ovetandes om att hon fanns, så det va lite kul faktiskt :) hon verkar rätt knäpp, ungefär som mig kanske då.. hehe!
Hörs imorgon kära ni, sov så gott och dröm söta drömmar inatt!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar