söndag 21 februari 2010

Vad händer med världen?


Är det bara jag, eller händer det jättemycket just nu överallt i världen? Vi kanske borde ta det som ett tecken, nu är jag inte nån jäkla miljönisse, men seriöst.. Jordbävning i Haiti, jätteöversvämningar i Maderia, SJUKT kall vinter i Sverige, svininfluensan och allting, tycker det är lite läskigt.. Men jag är nog bara känslig!
På tal om någonting annat, jag beställde två par skor och en väska innan från HM, jättenöjd är jag, det är skorna och väskan på bilden, dock ville jag ha gladiatorskorna i svarta men det får gå, dom svarta var slut. Gillar jag inte dom bruna skickar jag tillbaka dom. Väskan ser fin ut i alla fall, mocka hehe (A) Blivit helt inne på mocka nu, kanske bara för att min svarta fransväska är i mocka, vem vet vem vet..
För övrigt har det varit en jätteskön dag idag och jag har inte gjort mycket, men nästa vecka är det lov och då ska det hända grajor! (Y) Nu i alla fall, ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv, imorgon ska jag upp rätt tidigt! Bloggar när jag äter frukost :)
Godnatt på er!


Dagens bästa: det jag beställde från HM :)
Dagens sämsta: att jag fortfarande inte tagit tag i övningskörningen..


Ps. jag tycker det går bra med bloggandet hittills! (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar