tisdag 23 februari 2010

Träning och bio!

Såja, nu har jag tränat idag, det va riktigt skönt, jag har inte tränat på ett tag så det kändes, men det va skönt, eller det är skönt nu efteråt! Det blev många kommatecken i den meningen, eller ja.. Till något annat! Jag sitter i soffan och kollar på 16 and pregnant på MTV samtidigt som jag skriver, stackars flickor säger jag bara.
Senare ikväll ska jag på bio med förkens Presits, det va ett ag sen jag träffade henne så det ska bli kul, vi ska se It's Complicated, tror den är rätt rolig :) Ska träffa henne i lund vid fyra för att äta, så snart måste jag börja göra mig i ordning, sitter i soffan osminkad och med blött, nytvättat hår haha! Och så måste jag hinna gå en snabb runda med Alfons. Ibland är det inte jättekul att vara ensam hemma en hel dag! Menmen, hade jag vatt hund hade jag nog med velat att någon skulle gå ut med mig haha!
Vi hörs senare alla glada :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar