fredag 19 februari 2010

Optikern!

Jaha, nu har jag vatt hos optikern och det gick inte riktigt som jag tänkt. Det visade sig att ja har ett brytningfel på vänster öga som upptäcktes redan första gången jag va där, dvs för två år sedan, men det är inget man gjort någonting åt, konstigt tycker jag! Så nu kommer jag aldrig kunna se så bra som jag vill, om jag inte skaffar linser som är specialgjorde för just mina ögon.. Jag ska dit på måndag igen och göra en vanlig synundersökning och se om jag är nöjd med mina linser jag har nu, fick snäppet starkare nu idag, eller om jag vill ha specialgjorda, men dom kommer jag få välnta ett tag på och det vet jag inte om jag pallar. I vilket fall som helst så va det är jätteskum optiker, det första han sa nfär jag kom in i rummet va "Du luktar jättegott Fanny! Gud vilken kvinna tänkte jag!" WEIRD (stavning?)! Nästa vecka är det lov och jag har många dagar oplanerade, dock är jag sjukt sugen på att åka pulka, typ en hel dag med varm choklad och mackor och allting, det hade vatt sjukt kul, någon som är frivillig? (A)

Jag tänkte berätta fem saker ni kanske inte vet om mig:
1. Jag har jättelätt för att bli kär.
2. Jag är jättemörkrädd och lika rädd för åska.
3. Jag kan inte sova om inte alla toalettdörrar i hela lägenheten är stängda, är dom inte det ligger jag och tänker på det istället.
4. Jag har tvångstankar och klara inte av när en dörr står på glänt.
5. Jag älskar glass och choklad men tycker inte om chokladglass.

Nu vet ni lite mer om mig :) Strax ska jag äta sen ska jag dra mig hem mot Danni, ska bli mysigt!

Puss, skriver nog ikväll igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar