måndag 22 februari 2010

Lugn dag!

Liksom alla andra dagar denna helgen som har gått har även denna varit lugn, skönt! Känns som jag bara åkt buss hela dagen haha! Nej, men jag har varit hos optikern, och det gick bra, jag behöver inga specialgjorda linser, utan jag har fått starkare linser, IGEN! -3,0 på vänster öga och -2,75 på höger, och optikern sa att om jag är nöjd med detta och klarar mig med det så behövs det inga specialgjorda. Däremot så sa han att jag borde skaffa ett par glasögon så snart som möjligt, eftersom jag har ett blodkärl i vänster öga som är lite större och om jag slarvar och bara har linser hela tiden så kan det växa innåt i ögat, och det va inte så bra.. Låter nästan lite läskigt.. Jag är endån rätt glad att han sa att jag skulle skaffa glasögon så fort som möjligt för jag har tjatat på mamma och pappa om det rätt länge nu, men det har inte blivit av, men nu har jag en anledning, en viktig en! Perfekt (Y)
Sitter i soffan just nu och har fastnat framför Extreme Home Makover.. Det är så hemskt, en man som har obotlig cancer och är ensamstående med tre barn, och dessutom har dom ett hus som håller på att förfalla.. Man vet nog inte hur bra man har det egentligen. Nu dör min dator snart, inte för att det känns som ett större prblem jämfört med det, men bara så jag hinner skriva klart. Ska springa och ta på mig mysbyxor och lägga mig i soffan och kolla klart på det, vi hörs senare när jag vatt på yoga!


Pussar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar