söndag 21 februari 2010

Avatar!

Denna dagen har inte gett mig särskillt mycket i alla fall, har legat i sängen framför datorn och det gör jag fortfarande! Förutom det har jag faktiskt vatt på bio, Avatar, och den va riktigt bra, precis som alla säger :) Däremot har jag inte övningskört idag, vilket jag ska göra imorgon, imorgon ska jag till mamma också!
Just nu ligger jag och kollar på min tavla med massa foton och minnen som jag fick av mina kompisar när jag fyllde 15, FEMTON, det är för fasen 3 år sen, så sjukt vad tiden går fort. Mina 3 senaste år i mitt liv har bara rusat förbi, jag har gjort så himla mycket och det har vatt verkligen jättebra, det är nästan så jag saknar allting. Snart är det vår och sommar, då åker vårkläderna och vårskorna fram, och jeansjackan <3 däremot funderar jag på att köpa en svart mockajacka till våren, tycker det är sjukt snyggt! Det jag skulle komma till var att vår och sommar är lika med nya minnen (Y)
Nu börjar mina ögonlock kännas väldigt tunga så jag ska sova, vi hörs väll imorgon antar jag :)

Dagens bästa: måste nog säga Avatar
Dagens sämsta: att jag låtit ännu en dag av mitt liv gå till ingenting haha..


Glömde nästan, Spanien till hösten hade verkligen inte varit helt fel, det tål att tänkas på Danni !!
Godnattpuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar