onsdag 17 februari 2010

ÄNTLIGEN!

Detta är tredje och absolut sista försöket, funkar inte detta ger jag upp! Nu är det tredje gången jag fått ändra bloggen på en dag, jag som trodde det skulle vara lätt? Nejdå! Först fick jag göra en ny blogg för mina inloggningsuppgifter funkade inte, sen nu funkade inte dom nya heller så nu fick jag byta blogg helt och hållet, men detta verkar dock enklare och roligare :) Om ni mot all förmodan vill läsa dom två inläggen jag han skriva innan så kan ni gå in på lilaguldfiskar.blogg.se, där finns dom!
Lite om min dag då, den har inte varit så spännande faktiskt! Vaknade imorse med jättetjock hals och feber, så har vatt hemma idag, förutom att jag va tvungen att göra ett prov, lika bra att ha det gjort! För övrigt har jag bara legat framför tv:n och pluggat lite, skrivit klart en stor uppgift som ska lämnas in i geografi på fredag, det känns bra! (Y)
Nej, nu ska jag sova tänkte jag, hinner jag så skriver jag något imorgon innan skolan! :)

pusselipuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar